Dit station werd in 1879 in gebruik genomen door de Belgische Staat.
Sinds 1 april 2013 is het station een eenvoudige tussenstop geworden en was het loket permanent gesloten.
Une gare provisoire est mise en service l’État-belge.
Elle est remplacée par la station définitive située à un peu plus de 5 km de Izel.
La gare devient simple point d’arrêt et le guichet est définitivement fermé.
Dit station werd in 1880 in gebruik genomen door de Belgische Staatsspoorwegen.
Dit station van lijn 162 (Namen naar Sterpenich) werd in 1858 in gebruik genomen door de Grand Compagnie du Luxembourg.
Het gebouw met twee verdiepingen is in de Italiaanse neorenaissancestijl.
Dit station van lijn 162 (Namen naar Sterpenich) werd in 1858 in gebruik genomen door de Grand Compagnie du Luxembourg.
Dit station van lijn 162 werd in 1858 in gebruik genomen door de Grand Company of Luxembourg.
Het heette toen Gare de Longlier. Eenvoudige tussenstop sinds 28 juni 2013.
Deze halte bevindt zich op lijn 166 Dinant - Bertrix, 1500 m ten zuidwesten van het dorp. Het werd in 1880 in gebruik genomen door de Belgische spoorwegen.
Deze kapel werd gebouwd in 1725.
Het werd uitgevoerd en gefinancierd door de parochianen van Martué zelf, zodat ze niet langer naar de kerkdiensten in Florenville hoeven te gaan, vanwege de moeilijke toegang bij overstromingen van de Semois.
Dit uiterst zeldzame kruis werd in 1327 opgericht. Op een hoogte van 3,72 m getuigt het van de bevrijding van het dorp van de wet van Beaumont in 1327.
Een Christus op een stevig houten kruis, geplaatst op een betonnen sokkel.
Deze neogotische kerk dateert uit 1873.
De belvedère die bovenop de kerktoren is geïnstalleerd, biedt een opmerkelijk schouwspel over de hele regio.
Deze gietijzeren fontein bestaat uit twee drinkbakken.
Dit rechthoekige gebouw met verschillende schietgaten wordt ook wel "La Poivrière" genoemd en maakte deel uit van een bewakings- en versterkingslijn die Lodewijk XIV langs de Semois had opgericht.
Een zwemgedeelte langs de Semois, in het dorp Lacuisine.